Λίγες μόνο μέρες μετά τις
μονοδρομήσεις στον Πειραιά (έργο που εξυπηρετεί μόνο τη λειτουργία του τραμ στο
κέντρο της πόλης) τα προβλήματα έχουν ξεκινήσει.
Στάσεις λεωφορείων καταργήθηκαν,
άλλες μεταφέρθηκαν. Το δρομολόγιο του τρόλεϊ άλλαξε αφήνοντας κυρίως τους
κατοίκους της Καστέλας χωρίς σύνδεση με το σταθμό του τρένου.
Στον κόμβο της Αγίας Τριάδας υπάρχει
σοβαρό πρόβλημα. Και σε λίγο έρχονται και τα υπόλοιπα. Σε μία πόλη με πρόβλημα
parking θα μειωθούν ακόμα και αυτές οι θέσεις που ήταν στην Γρ. Λαμπράκη και τη
Βασ. Γεωργίου γιατί θα περνάει το τραμ. Το καλοκαίρι, η μεγάλη κίνηση από και
προς το λιμάνι θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό κομφούζιο. Ο ανεφοδιασμός των
μαγαζιών πόσο εύκολα θα γίνεται;
Και όλα αυτά γιατί; Για να επεκταθεί
το τραμ μερικές στάσεις. Και αναρωτιέμαι γιατί χρειαζόμαστε ένα ακόμα μέσο στο
Πειραιά όταν μάλιστα αυτό απέχει μόνο 4 στάσεις με το λεωφορείο από το κέντρο
του Πειραιά; Μια πόλη με μεγάλη «δυναμική» λόγο της ομορφιάς της, των
παραθαλάσσιων περιοχών της και του λιμανιού, χρόνια τώρα αποσυντίθεται.
Πεζοδρόμια κατεστραμμένα που γίνονται
ακόμα και επικίνδυνα, σπασμένα παγκάκια. βρώμικη, χωρίς πράσινο, με
ανεκμετάλλευτη την τουριστική δυνατότητα που μπορεί να έχει από τα
κρουαζιερόπλοια, με έντονο πρόβλημα parking, και πολλά άλλα … αποφάσισαν να την
κάνουν χειρότερη και δυσκολότερη για τους κατοίκους της.
Ίσως θέλουν να πιστεύουν ότι έκαναν
ένα σημαντικό έργο, ίσως θέλουν να πιστεύουν ότι σε ένα δήμο με πάρα πολλά προβλήματα,
η διέλευση του τραμ ήταν προτεραιότητα. Αυτοί μπορεί να πιστεύουν ότι θέλουν.
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι οι λόγοι είναι οι γνωστοί που βρίσκονται πια πίσω από
κάθε δημόσιο έργο. Εμείς όμως τι κάνουμε; Σκύβουμε το κεφάλι και δεν λέμε
τίποτα;
Μπέσσυ Κωνσταντινέα