Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ


Ο κάτωθι υπογεγραμμένος Δημήτριος Μουζακίτης του Γεωργίου με αριθμό ταυτότητας Ζ-638314, δημοσιογράφος και εκδότης της εφημερίδος «Φωνή της Αλήθειας», δηλώνω ότι όσα κατά καιρούς έχω γράψει στην εφημερίδα μου ή έχω πει εναντίον του Πανοσιολογιωτάτου Αρχιμανδρίτου Δανιήλ Ψωΐνου παρασυρόμενος από κακεντρεχείς και φθονερούς ανθρώπους, οι οποίοι έχουν νοσηρό νου και επιβουλεύονται παντοιοτρόπως τον π. Δανιήλ, είναι όλα αναληθή, αποτελούν σκευωρίες, ωμές συκοφαντίες και μυθεύματα.

Επειδή έπεσα θύμα παραπληροφόρησης από πολλούς, ζητώ από τον Πανοσιολογιώτατο π. Δανιήλ Ψωΐνο άπειρα συγγνώμη.

Ομολογώ ότι ο π. Δανιήλ είναι εντιμότατος, ακέραιος, ηθικός και απολαμβάνει το σεβασμό και την εκτίμηση των πιστών της τοπικής Εκκλησίας του Πειραιώς και όχι μόνο.

Δηλώνω επίσης ότι θα επανορθώσω δημοσιεύοντας στην εφημερίδα μου, και μάλιστα στην πρώτη σελίδα, την παρούσα δήλωσή μου μαζί με την δήλωση συγγνώμης της 13-1-2014 που υπέγραψε ενώπιον του Δικαστηρίου, αποκαθιστώντας την πραγματικότητα και την αλήθεια.

Πειραιάς 03-02-2014
Ο Δηλών Δημήτρης Μουζακίτης.

Βεβαιούται το γνήσιο της υπογραφής του Δημητρίου Μουζακίτη

Ο Βεβαιών Δικηγόρος Πειραιά Παναγιώτης Γ. Δοροβίτσας