Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ



της κ. Ελένης Γκάτσου Αθηναίου
πρ. Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Πειραιά
πρ. Προέδρου Δημοτικής Ραδιοφωνίας (ΔΗΡΑΠ), Κανάλι 1 90,4.

Κύριε Διευθυντά,

Τον Φεβρουάριο 2006 για το ίδιο θέμα είχα δημοσιεύσει στον ημερήσιο και τοπικό τύπο, τον προβληματισμό μου και τον προβληματισμό μεγάλου αριθμού Πειραιωτών.
Σήμερα προβάλει το ερώτημα, Φεβρουάριος 2006 – Φεβρουάριος 2014, 8 ολόκληρα χρόνια τι άλλαξε;
Δεν γνωρίζω εάν το κυκλοφοριακό χάος που επικρατεί στο πρώτο λιμάνι της χώρας μας στον Πειραιά, έχει εκτιμηθεί σωστά και εάν γνωρίζουμε τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος.
Στο σημείο αυτό θέλω να μεταφέρω 2 μικρά αποσπάσματα από την επιστολή που τότε το 2006, απέστειλε στο ΔΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ο Σύλλογος Μηχανικών Νομού Πειραιά:

1)                ……… «Θεωρούμε ότι τα επιφανειακά μέσα σταθερής τροχιάς δεν ενδείκνυται για τον Πειραιά, πολύ δε περισσότερο η συγκεκριμένη χάραξη».
2)                ………. «Το μόνο επιχείρημα που προβλήθηκε από την ΤΡΑΜ Α.Ε. (ότι υπάρχουν οι πιστώσεις) μπορεί εύκολα να αξιολογηθεί ως υποτίμηση της πόλης και των πολιτών».
Δεν χωράει το ΤΡΑΜ στον Πειραιά.
Σήμερα μετά από 8 χρόνια ποιος θα μας απαντήσει;
Ερωτήσεις που περιμένουν απάντηση:
1)                Έχει ολοκληρωθεί η μελέτη ή είναι ελλιπής; Και αν έχει ολοκληρωθεί με προοπτική πόσων ετών;
2)                Τι λέει ο Εμπορικός Σύλλογος; Τι λένε τα Επιμελητήρια; Τι λένε τα Σχολεία;
3)                Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει τα συνολικά στοιχεία του γεωγραφικού χώρου του Πειραιά; Ή αναφέρεται μόνο στο Κέντρο;
4)                Τι θα γίνει με το ΤΡΑΜ; Χωράει το ΤΡΑΜ στον Πειραιά;
5)                Η όποια μελέτη υπάρχει είναι ολοκληρωμένη;
6)                Τι έχει προβλεφθεί για το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης σε κάποιους εμπορικούς δρόμους του Πειραιά;
7)                Η ελεγχόμενη Στάθμευση από το 2006 προχώρησε θα έλεγα με γρήγορους ρυθμούς στο Εμπορικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων – μήπως μπορούμε να αξιολογήσουμε το μοντέλο;
8)                Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ μετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «City Parking in Europe» το οποίον πρόγραμμα εποπτεύει το Πανεπιστήμιο HUMBOLDT του Βερολίνου;
9)                Ο Πειραιάς τι κάνει ή τι έχει κάνει προς αυτή την κατεύθυνση;

Μαζί με τις όποιες κυκλοφοριακές – ρυθμίσεις ή μεταρρυθμίσεις θα ληφθεί μέριμνα για τις αναγκαίες βελτιώσεις δρόμων; Πεζοδρομίων κλπ; (ώστε να λειτουργεί σωστά η πόλη;) ή θα χάσουμε και τα υπόλοιπα πεζοδρόμια, όσα έχουν απομείνει;

ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ – ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ
ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Γρηγ. Λαμπράκη
Ελ. Βενιζέλου
Ηρ. Πολυτεχνείου
Λεωφ. Βασ. Γεωργίου
Χαρ. Τρικούπη
Λεωφ. 2ας  Μεραρχίας
Καραολή Δημητρίου
Ευαγγελιστρίας
Ζαννή, Αποστόλη, Αντ. Θεοχάρη, Σαχτούρη και λοιπά
Από πού θα περνάνε τα λεωφορεία, τα νοσοκομειακά, τα πούλμαν, τα σχολικά  αυτοκίνητα που μεταφέρουν μαθητές και που έχουν διαμορφωμένα και προγραμματισμένα δρομολόγιο από το Σεπτέμβριο του 2013 (έναρξη σχολικού έτους) έως τη λήξη του σχολικού έτους (Ιούνιος 2014);
Πρέπει επίσης να προβληματιστούμε από πού θα περνάνε οι μαθητές που τους μεταφέρουν οι γονείς τους με Ι.Χ. αυτοκίνητα στα Σχολεία τους, Δημόσια ή Ιδιωτικά.
Όποιοι έρχονται από την οδό Πειραιώς ή από τα Καμίνια πως θα καταλήγουν στο Πασαλιμάνι; Από ποια δρομάκια ή σοκάκια θα περνάνε με διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα;
Τι θα γίνει στην περιοχή του Ζαννείου Νοσοκομείου;
Τι θα γίνει στην περιοχή του Νοσοκομείου Μεταξά; (Αγ. Βασίλειος) με τους πεζόδρομους ήπιας κυκλοφορίας; (πότε έχει προγραμματισθεί εάν έχει προγραμματισθεί να εφαρμοσθεί η μελέτη;).
Πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά τη μοναδική λύση της επέκτασης του ΜΕΤΡΟ από το ΧΑΙΔΑΡΙ μέχρι το Πασαλιμάνι αυτή η λύση θα μπορούσε πραγματικά να ανακουφίσει την πόλη, όπως επίσης και η σοβαρή πρόταση – μελέτη του ΗΣΑΠ διακλάδωσης και δημιουργίας νέας υπόγειας γραμμής 5,5 χιλιομέτρων περίπου από Μοσχάτο μέχρι Καλλίπολη διαμέσου του κέντρου Πειραιά.
Τέλος, ποια είναι η γνώμη της Πειραϊκής κοινωνίας για όλα αυτά και για το ΤΡΑΜ;
Ποια είναι η γνώμη των κοινωνικών φορέων της πόλης (Εργατικό Κέντρο Πειραιά, Σύλλογοι, Επιμελητήρια κλπ κλπ κλπ);
Ποια είναι η καταλληλότερη στιγμή για κάποιες αλλαγές ώστε η προσαρμογή των Δημοτών να γίνει με όσο το δυνατόν λιγότερες δυσκολίες; μήπως ο καλύτερος μήνας είναι ο Αύγουστος;
Επειδή η ευθύνη των αιρετών εκπροσώπων του Πειραιά για όποια λάθη και παραλείψεις θα είναι μεγάλη ίσως θα πρέπει να διατυπώσουν γραπτώς τις θέσεις τους.
Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι: «Για το κακό (σε βάρος της κοινωνίας) δεν φταίει μόνον εκείνος που το διαπράττει, αλλά κι εκείνος που δεν το εμποδίζει…..» έλεγε ο Θουκυδίδης.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Ελένη Γκάτσου Αθηναίου