Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

Τα Νέα του Καραγκιόζη...Ο Αλή – Μπαμπά και οι 40 (και όχι μόνο) κλέφτες




ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ: Καραγκιόζη μου, βρήκα κάτι και στο φέρνω να το δώσεις στα παιδάκια σου.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τι βρήκες ρε;
ΧΑΤΖ.: Απάνω σε ένα παγκάκι, είχανε ξεχάσει ένα παραμύθι, με ωραίες εικόνες. Είναι ο Αλή – Μπαμπά και οι 40 κλέφτες!
ΚΑΡ.: Άστο Χατζατζάρη, ξαναβάλτο στο παγκάκι, δεν μας χρειάζεται.
ΧΑΤΖ.: Γιατί ματάκια μου;
ΚΑΡ.: Για το λόγο φρυδάκια μου, ότι το παραμύθι το ξέρουμε, επειδή το ζούμε καθημερινά… Έχουμε το δικό μας, Αλή – Μπαμπά!
ΧΑΤΖ.: Δηλαδή; Ποιος είναι αυτός!

ΚΑΡ. Ο Πρόεδρας, ο στρουμπουλός! Ο οποίος, δεν μοιάζει με τον Αλή – Μπαμπά, μόνο στις πράξεις, αλλά αν του κοτσάρεις κι ένα φέσι, σκίζει κι από εμφάνιση!
ΧΑΤΖ.: Και οι κλέφτες;
ΚΑΡ. : Το συνάφι που έχει γύρω του! Και το οποίο υπερβαίνει τους ΄40 του παραμυθιού! Μου έλεγε η γιαγιά μου, η οποία πριν πεθάνει ζούσε…
ΧΑΤΖ.: Μη με μπερδεύεις βρε…
ΚΑΡ.: Μου έλεγε λοιπόν: Παιδάκι μου, ο λαός μας, λέει: Ξέρεις να κλέψεις; -- Ξέρω! – Ξέρεις να κρυφτείς; -- Όχι! Ε, τότε μην κλέβεις! Αυτοί εδώ όμως, δίχως να κρύβονται πετάγανε ένα ξεροκόμματο στο λαό και ο κουτοπόνηρος λαός, τους ξαναψήφιζε! Όταν τα φάγανε όλα κι αρχίσανε τα μνημόσυνα…
ΧΑΤΖ.: Μνημόνια βρε…
ΚΑΡ.: Το ίδιο κάνει… σταμάτησε και το ξεροκόμματο. Έτσι θυσιάζουνε λίγο – λίγο κι από ένα κλέφτη, μπας και λιγοστέψουνε οι κατάρες που δέχονται! Άκουσες τι είπε ο Πρωθυπουργός; Δεν με νοιάζει, να ξαναβγώ! Κοντολογής παραδέχεται ότι το σχέδιο εξετελέσθη! Λοιπόν τρέχα το παραμύθι πίσω, μη και γυρίσει το παιδάκι που το ξέχασε, να το βρει!
ΧΑΤΖ.: Καραγκιόζη μου έχεις δίκιο! Γειά σου, τρέχω…

Μανώλης Λαουτάρης