Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Κάντε κάτι για τη Λευτεριά


«Πέρασα όλη μου τη ζωή εδώ μέσα.. ψιθύρισε στο πουλάκι.. με κρατούν για τα ωραία μου χρώματα και το τραγούδι μου και μια μέρα η νιότη μου θα χαθεί και θα φύγει, σαν ένα λουλούδι ανάμεσα στις σελίδες κάποιου βιβλίου. Αλλά θα βρω τρόπο να ελευθερωθώ». Διάβασα και η καρδιά μου φτερούγισε σε όλη την Ελλάδα και στον απανταχού Ελληνισμό! Όταν μας στερούν την λευτεριά, εμείς την αρπάζουμε ακόμη και με άοπλα χέρια!

Ελένη Κασαβελίδη