Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Τα Νέα του Καραγκιόζη........Η γενιά της πολυθρόνας


ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ: Καραγκιόζη μου, γεια σου.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Καλώς τον. Τι χαμπάρια;
ΧΑΤΖ.: Πού να στα λέω! Εδώ και μέρες, τελείωσε το πρώτο μέρος του Σουλεϊμάν και έχει αρχίσει μία σειρά δραματική!
ΚΑΡ.: Τι μου λες; Να βάλω τότε, τη γάτα μου να κλαίει…
ΧΑΤΖ.: Έλα βρε! Η σειρά είναι πολύ προσεγμένη! Να δεις τα κορίτσια που παίζουνε, έχουνε ένα πόδι και ένα μάτι, άλλο πράμα!

ΚΑΡ.: Δηλαδή είναι ανάπηρες;
ΧΑΤΖ.: Όχι βρε! Είναι που λένε, να τις πιεις στο ποτήρι! Μπουκιά και συχώριο!
ΚΑΡ.: Χατζατζάρη, με το να τις πιεις, δεν χορταίνεις. Αλλά  αφού είναι μπουκιά και συχώριο, αν τις βάλεις με πατάτες στο φούρνο, κάτι γίνεται…
ΧΑΤΖ.: Με σένα δεν μπορεί κανείς να μιλήσει σοβαρά…
ΚΑΡ.: Αφού θέλεις λοιπόν να σοβαρευτούμε, άκουσε τότε… Η γενιά της πολυθρόνας φταίει ρε, για το χάλι μας! Εξασφάλιζε ο καθένας την πάρτη του και μετά την άραζε στην πολυθρόνα, δίχως να νοιάζεται αν το κράτος είχε πετάξει στα σκουπίδια, τις τρεις αξίες μας: ΠΑΤΡΙΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Τα παιδιά κουβαλάνε ένα βουνό βιβλία και πολλά είναι άχρηστα. Δεν θυμάσαι με το βιβλίο της Ιστορίας; Περάσανε κάτι μήνες για να καταλάβουνε ότι έγραφε αηδίες….
ΧΑΤΖ.: Καραγκιόζη μου, δεν έχουνε όλοι οι γονείς, αρκετές γνώσεις!
ΚΑΡ.: Χατζατζάρη, η σιχαμένη η γιαγιά μου…
ΧΑΤΖ.: Η συχωρεμένη βρε…
ΚΑΡ.: Ναι αυτή. Αγράμματη ήτανε και όμως, μου έμαθε ένα σωρό πράματα. Ρε, τον Καζαμία να διαβάζανε στα παιδιά τους, πιο πολλά θα μαθαίνανε…. Οι Αρχαίοι λέγανε, φίδια χρόνου!
ΧΑΤΖ.: Όχι βρε! Φείδου Χρόνου.
ΚΑΡ.: Ωραία! Τέρμα λοιπόν στο χαμένο χρόνο! Ας ξεκολλήσουμε όλοι από τις πολυθρόνες και ας προσφέρει ο καθένας, ότι μπορεί με τον τρόπο του. Μπάς και δούμε καλύτερες μέρες! Τον Σουλεϊμάν και τις ανάπηρες, άστους να κουρεύονται…
ΧΑΤΖ.: Καραγκιόζη μου καλά τα λες! Τρέχω να αγοράσω, τον Καζαμία.
ΚΑΡ.: Κάτι είναι κι αυτό! Άντε και καλή φώτιση να έχουμε…

Μανώλης Λαουτάρης