Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Τα Νέα του Καραγκιόζη


Το όνειρο με τη σούβλα

ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ: Καραγκιόζη μου, καλημέρα.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Γεια σου Χατζατζαράκο.
ΧΑΤΖ.: Βλέπω να κρατάς σακούλες. Ψώνισες;
ΚΑΡ. Τι λες βρε αχαΐρευτε; Που να τα βρω τα λεφτά; Από διανομή τροφίμων γυρίζω. Όπως ξέρεις, μια ζωή στην πείνα είμαι. Τώρα με τις διανομές, όλο και λαδώνεται τ΄ αντεράκι μου! Μάλιστα προχθές το βράδυ, απ’ τη λαιμαργία μου, έφαγα ένα κομμάτι τυρί, χωρίς να βγάλω το χαρτί και βαρυστομάχιασα….
ΧΑΤΖ.: Τι λες βρε τρελέ!
ΚΑΡ.: Με αποτέλεσμα να δω ένα όνειρο, σκέτο εφιάλτη!
ΧΑΤΖ.: Δηλαδή τι είδες;
ΚΑΡ.: Βλέπω που λες, τον Αθανάσιο Διάκο, να περπατάει απάνω στο γιοφύρι της κουραμάνας…
ΧΑΤΖ.: Της Αλαμάνας, βρε αστοιχείωτε!

ΚΑΡ.: Καλά ρε στοιχειωμένε! Που να θυμάμαι … και να απαγγέλλει: Γεια δες καιρό που διάλεξε η Τρόϊκα να με πάρει…
ΧΑΤΖ.: Δεν σταματάς τις σαχλαμάρες;
ΚΑΡ.: ΄Ονειρο ήταν βρε γρουσούζη! Άκου και παρακάτω! Και ξαφνικά, ακούγεται μια φωνή να λέει: Όχι αυτόν! Να σουβλίσετε το μπουλούκο, που έχει πολύ ψαχνό! Ακούω λοιπόν κάτι γκράκα – γκρούκα, από σιδερικά, και σε λίγο σκάει μια μυρουδιά, που μου έσπασε τα ρουθούνια. Τύφλα να ‘χει το αρνάκι της Λαμπρής! Κάνω έτσι να δω, και ποιον βλέπω στη σούβλα;
ΧΑΤΖ.: Ανατρίχιασα! Ποιόν;
ΚΑΡ.: Τον Βενιζέλο!
ΧΑΤΖ.: Α, να χαθείς!
ΚΑΡ.: Και πριν προλάβω να…
ΧΑΤΖ.; Να φας;
ΚΑΡ. Όχι ρε τρελάθηκες; Να λυσσάξω; Πριν λοιπόν προλάβω να τους πω, παιδιά μην περιμένετε να φάτε κάτι απ’ αυτόν, γιατί ο άνθρωπος με αυτά που έκανε δεν τρώγεται με τίποτα! Με τίποτα σας λέω… Ξύπνησα!
ΧΑΤΖ.: Καραγκιόζη μου, το όνειρό σου είχε πολλές αλήθειες.
ΚΑΡ.: Χαίρομαι που άρχισες να χαμπαριάζεις! Και τώρα, αλοζανφάν, για το φαΐ, κι ομπρός για το μπουζούρι! Πάω μην κρυώσουνε και οι ελιές!
ΧΑΤΖ.: Καλή όρεξη Καραγκιόζη μου. Γειά σου.
ΚΑΡ.: Φχαριστώ. Και εις άλλα με υγεία…

Μανώλης Λαουτάρης