Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟΨΗ....ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ

"Oυ ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. Ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμί Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσι με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσι με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου." (ΕΞΟΔΟΣ Κ 2-17).
Ανάμεσα στις οδούς διαμέσου των οποίων πλήττεται ο Ελληνισμός, η υποτιθέμενη αναβίωση της Αρχαίας θρησκείας των ευκλεών μεγάλων προγόνων μας.

Ή -όπως αποκαλείται- ειδωλολατρεία. Τόσο πολύ, έχουν εντρυφήσει οι νεοέλληνες, στα έργα των προγόνων τους, που μόνον τα ελαττώματα, παρέμειναν διαυγώς και ευκρινώς διακρινόμενα. Και η στρεβλωμένη άποψη περί λατρείας ειδώλων και όχι ιδεών.
Αλλά, δεν θα επεκταθώ, στο θέμα της, ας μου επιτραπεί διαπόμπευσης του αρχαίου Ελληνικου πνεύματος και πλείστων όσων επιτευγμάτων ,φιλοσοφικών αναζητήσεων, επιστημονικής- τεχνολογικής προόδου, οικολογίας, σεβασμού στη φύση και τους πόρους της και μνημειώδους επιπέδου καλλιτεχνικής έκφρασης , που όμοιά τους έως και σήμερα, δεν έχουν αναπαραχθεί.
Η διδασκαλία του Ιησού Χριστού, αποτελεί την κορυφή της πυραμίδος του Ελληνικού πνεύματος, με το οποίο συνυπάρχει εις την θαυμάσια φιλελεύθερη, ανθρωπιστική και εξόχως πνευματική έκφραση της Ορθοδοξίας.
Αλλά περί ποίας ειδωλολατρικής έκφρασης των προγόνων μας, να ομιλήσομε, θεωρώντας, ότι προσηύχοντο ενώπιον ειδώλων , αγαλμάτων και λοιπών απτών στοιχείων, της λατρείας, κάθε πτυχής της ζωής των, από την Εστία, έως τον Άρη τον πολεμοχαρή και τον Έρωτα, έως την ζηλότυπη Ήρα... Θρησκευτικός πλουραλισμός, η μήπως ισορροπία, με ισότιμη σημασία σε κάθε έκφραση του βίου;
Σεβασμός στη φύση και τα στοιχεία της, ακόμα και στη διασκέδαση η την αφθονία, αλλά και τον τοκετό, το γάμο, την ημέρα και την νύκτα...
Τι ήτο εκείνο, όμως, που έστρεψε τους πληθυσμούς στο Χριστιανισμό και ειδικότερα στην Ελλάδα, δεδομένου, ότι δεν πείθεται κανείς, ότι διωγμοί και φανατισμός, θα ήσαν ικανά. Εάν αρκούσαν, τότε ο Ελληνισμός, θα είχε απολύτως προσηλυτισθεί στο Ισλάμ μετά από 400 χρόνια δουλείας και πλείστων όσων, ακραίας μορφής πιέσεων, όπως το παιδομάζωμα και οι σφαγές.
Γιατί λοιπόν, ο Ιησούς, θα μπορούσε να ήτο ακόμα και Έλλην δεδομένου, ότι η διδασκαλία Του, καταρρίπτει την ειδωλολατρία, με τον πλέον εύστοχο τρόπο, χωρίς να αφαιρεί ούτε κεραία, από τα σεβαστά αρχαιοελληνικά κείμενα, αλλά συμπληρώνει και τελειοποιεί;
Ποιός ο λόγος, επομένως, που επί ημερών οικονομικής -όπως άστοχα αποκαλείται- κρίσεως, ακούγονται και κραυγές για δήθεν αναβίωση του Αρχαίου Ελληνικού πνεύματος, μέσα από την αρχαία θρησκεία;
Επί των ημερών μας, δυστυχώς, η αναβίωση της ειδωλολατρίας επετράπη ήδη, με τον επαχθέστερο και πλέον ύπουλο τρόπο!
Με την ταυτοπροσωπολατρεία του υπερτροφικού ΕΓΩ...
Ο καλύτερος φίλος μας, ο καθρέπτης μας και το βιός μας. Είσαι, ό, τι κατέχεις. Απληστία, ασυδοσία, αμετροέπεια, ληστεία, προς τροφήν του θηρίου του ΕΓΩ.
Άνθρωποι, σοβαντισμένοι, χρωματισμένοι, παραφουσκωμένοι σαν γαλοπούλες με ψεύτικα φτερά...
Το είδωλό μου στον καθρέπτη, με τη γούνα και τα χρυσαφικά, το ακριβό ρολόι στο χέρι και το υαλουρονικό στις παράνομες ρυτίδες μου...
Αυτό δίδαξε ο Ιησούς; Μήπως γιά εμένα έλεγε, πως είμαι ειδωλολάτρης της εικόνας μου στον καθρέπτη;
Μήπως κάθε φορά, που αυτοδιακοσμούμαι, ποιώ εμαυτώ είδωλον και το λατρεύω, παρανομώ; Μήπως αυτή είναι η νόσος της Κρίσεως;
Μήπως αυτή είναι η εσχάτου πλάνης ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ, που επέφερε αναστροφή αξιών,ληστεία των φυσικών εθνικών βιοτικώνν πόρων και άπληστη ανισότιμη κατανομή τους;
ΕΓΩ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.   Εγώ, που προσπέρασα τον πλησίον, που βουτά στο κενό, εξ αιτίας της απληστίας μου. Εγώ, που ξεπούλησα τα συμφέροντα εκείνων, που με εμπιστεύθηκαν για να κερδίσω φτερά και πούπουλα να στολίσω την προδιαγεγραμμμένα θνητή κεφαλή μου... Για να αφήσω φτερά και βιός στους επίσης θνητούς απογόνους μου, καίγοντας το λίπος του γείτονα...
Αυτή την ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ, ποιός την εισήγαγε στην Ελλάδα;; Σίγουρα όχι ο Σωκράτης...
Εγώ κι αυτοί και τα είδωλά μας...
Εκείνος είπε ότι ευρίσκεται στη λατρεία του Πατρός Άνω και την αγάπη του πλησίον...
Αυτό και ξεχάστηκε και (τώρα) υπούλως συμπληρώνεται με νέας μορφής απτά είδωλα εντός κι εκτός πάσης μορφής εξουσίας....
Αλλά είμαστε Έλληνες. Και οι Έλληνες ποτέ δεν ήσαν ειδωλολάτρες και επί των ημερών μας υφίστανται ανηλεή διωγμό , διότι ΕΔΩ γεννήθηκε κάθε ελεύθερο πνεύμα.
Όσο για την Κρατική περιουσία και την εθνική κυριαρχία, που διακυβεύονται, η μεγαλύτερης μορφής ληστεία, που επιτελείται επί των ημερών μας, είναι η εξαγωγή, του ευγενέστερου εθνικού μας- ας μου επιτρέψετε- προιόντος, που είναι η νεολαία μας!
Οι μορφωμένοι, καταπληκτικοί, ευγενείς και εξαιρετικοί νέοι μας, που αυτή την στιγμή, εξάγονται στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και θα αποτελέσουν ως φαινόμενο μπούμερανγκ, τις νέες Ελληνικές εστίες διαφωτισμού σε αυτή την εκτροχιασμένη , ανήθικη και άδικη ανθρωπότητα, της δουλείας, της παιδικής πορνογραφίας και εργασίας, του εμπορίου οργάνων και της απώλειας ψυχών....
Γιατί το μέτρο η αρμονία και ο Θεός, είναι μέσα στους Έλληνες, με τον ένα η τον άλλον τρόπο.
Λίγους προδότες παρήγαγε ο Ελληνισμός κι αυτοί τις περισσότερες φορές είχαν μεταλλαγμένα γονίδια... Μπροστά στο Φως καίγονται...
Μαρία Μπουκουβάλα

Ιατρός – Πολιτευτής Πειραιά