
1.
«Τα
120 σφραγισμένα εμπορευματοκιβώτια αφίχθησαν με το πλοίο MSC PARIS JR από τη Θεσσαλονίκη για μεταφόρτωση στο
πλοίο MSC
RAVENNA με
προορισμό το λιμάνι DALIAN
της Κίνας.
2. Επί του χερσαίου χώρου του Προβλήτα Ι
του ΣΕΜΠΟ, τόσο κατά την παραμονή τους, όσο και κατά τη μεταφόρτωσή τους ουδεμία
παρατήρηση υπηρεσιών ή αρχών υπεβλήθη.
3. Η διαρροή υγρών στις σεντίνες του
πλοίου από 3 κιβώτια συνέβη εντός του πλοίου.
4. Ο πλοίαρχος του πλοίου ζήτησε τον
καθαρισμό των σεντινών, ο οποίος έγινε μέσω της εταιρίας του πλοίου από
εξειδικευμένη εταιρία περιβαλλοντικής διαχείρισης πλοίων, αφού προηγουμένως
εκφορτώθηκαν κιβώτια συμβατικού φορτίου από το διπλανό αμπάρι.
5. Το πλοίο μετά τον καθαρισμό των
σεντινών απέπλευσε (12.12.2013) για τον προορισμό του
6. Τα εμπορευματοκιβώτια ήταν
χαρακτηρισμένα στην κατηγορία ΙΜΟ 9, ως φορτία ειδικού χειρισμού και όχι ως
επικίνδυνα φορτία και με αυτόν τον χαρακτηρισμό εκφορτώθηκαν και μεταφορτώθηκαν
(διακίνηση transit)».
Σημείωση ΦΩΝΗΣ:
Από τα
παραπάνω συνάγεται ότι δεν υπάρχει έλεγχος από τις Ελληνικές αρχές, εντός του
χώρου της COSCO,
όμως ή όποια μόλυνση υπάρξει από διαρροές επικίνδυνων υλικών, ακόμα και αν αυτά
είναι transit,
θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στη Ζωή και την Υγεία Ελλήνων Πολιτών.
Θα
πρέπει να ελέγχεται σχολαστικά ότι διακινείται μέσω του λιμανιού του Πειραιά.
Η
Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι ούτε ιδιοκτησία κανενός και όσοι πιστεύουν το
αντίθετο σφάλουν.