Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

Σωτηρία Μπέλλου Πάθος για ζωή μέχρι το τέλος


Θυμάμαι στιγμές που έζησα κρατώντας το χέρι ενός παιδικού μου θρύλου που είχα τοποθετήσει στην κορυφή του προσωπικού μου Πάνθεον και αφορά το λαϊκό πεντάγραμμο... Σωτηρία Μπέλλου... νοσοκομείο... και ο θρύλος να αναπνέει με μάσκα οξυγόνου ενώ τα λόγια ήταν ακαταλαβίστικα... ένας θρύλος χωρίς φωνή να σου κρατά το χέρι και να το σφίγγει επάνω στην καρδιά του... δύσκολο να ανταπεξέλθεις στην κατάσταση αυτή και να επαναλαμβάνω το χαζό ΠΕΣΤΟ ΞΑΝΑ... ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ και να μου σφίγγει το χέρι στην καρδιά... ομίχλη στην μάσκα που πετούσε και δεν τολμούσα να της τοποθετήσω ξανά στα χείλη που με ανατρίχιασαν τόσες φορές... στο καλό της και αυτή η μάσκα πια... να πάρει... ΠΕΣΤΟ ΞΑΝΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ... αυτό που με εξίταρε ήταν το πάθος να μου τα πει όλα... από το άλφα ως το ωμέγα... ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΖΩΗ ! Αυτή η ομίχλη ανεξίτηλη πια... στο καλό πια... στο καλό...

Ελένη Κασαβελίδη