Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

Μέγιστος Ποιητής ο Ανδρέας Κάλβος


Μεγάλωσα με τον αγαπημένο μου Ανδρέα Κάλβο και άλλους πολλούς και έζησα από μωρό δίπλα στον Ντίνο Θεοφάνους και τον Σπύρο Κουσουρή αδυνατώ να προσβάλλω τον λατρεμένο μου Ανδρέα Κάλβο δηλώνοντας και άλλους ποιητές που δεν γνωρίζουν ούτε να αρθρώσουν μία φράση.

Την αξιοπρέπεια πολλές φορές την συνοδεύει η μοναξιά και είναι καλές φιλενάδες οι δυό τους που δεν διστάζουν να πληρώνουν το αντίτιμο. Οι ποιητικοί κρύσταλλοι του Ανδρέα Κάλβου που δεν δίστασε να φιλονικήσει και με τον κορυφαίο Ρήγα Φεραίο, τον Εθνικό μας ποιητή που είχε στενό του φίλο , τότε αδυνατώ να αποκαλέσω ποιητές ανθρώπους.
Θεωρώ πολύ καλή ποιήτρια την Πειραιώτισσα καλή μας φίλη Σοφία Πιερίδου. Για κάποιους άλλους διστάζω και το ομολογώ αλλά αυτό μόνον από σεβασμό στους ποιητές.
Ο Ανδρέας Κάλβος με έχει σημαδέψει από την παιδική μου ηλικία όσο περίεργο και αν είναι αυτό και θεωρώ την Ελλάδα άδικη μαζί του. Το γεγονός της ελεύθερης έκφρασής μου είναι αποτέλεσμα άλλης μίας ανάγκης μου, να ζω ελεύθερα και να γνωρίζω πως δεν ξεγέλεσα ποτέ τον εαυτό μου μα ούτε και φίλο μου γι΄ αυτό και θαυμαστός μου ήρωας ανέκαθεν ήταν ο Αχιλλέας που στάθηκε υπόδειγμα αυτοθυσίας για τον φίλο του γιατί απλά τον πίστεψε.
Ελένη Κασαβελίδη

Υ.Γ. Στα αρχαία χρόνια με τα Διονυσιακά δεν είχαν ποιητές μήπως σωθεί η κατάσταση. Φαντάζομαι αυτοί αν και αρχαίοι θα είχαν όμορφη κουλτούρα!