Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

ΠΕΡΙ ΚΕΝΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ


Για μην έχουν παράπονο και οι γυναίκες αναγνώστριες ότι αναφερθήκαμε στην ανδρική ανατομία (περί μορίων) και δεν είπαμε τίποτα για την γυναικεία, νομίζω ότι θάπρεπε να προσπαθήσω να διορθώσω την παράλειψη.
Το θέμα είναι ότι εμάς τις γυναίκες οι άντρες μας αντιλαμβάνονται λίγο ως πολύ σαν ένα κενό χώρο που πρέπει να πληρώσουν, εννοώ να γεμίσουν (είπα γεμίσουν, προς Θεού μην πάει το μυαλό σας αλλού αν και αποδεδειγμένα και βάσει των μετρήσεων το σκέφτονται μερικές εκατοντάδες φορές την ημέρα).

Μερικές φορές ασχολούνται και με το κεφάλι μας που επίσης το θεωρούν κενό, ιδίως όταν είναι ξανθό αλλά το κάνουν κατ’ ανάγκην ή για την επίτευξη του κυρίως στόχου που αναφέραμε ανωτέρω, γιατί τελικά κάτι καταλάβαμε παρά τους υπαινιγμούς. Αυτό το κενό βέβαια μόνο κενό δεν είναι εφ’ όσον υποδέχεται και γίνεται το κατάλληλο περιβάλλον, ο χώρος δημιουργίας μιας καινούργιας ζωής.
Όλοι οι λαοί από αρχαιοτάτων χρόνων χωρίς τις σημερινές γνώσεις είχαν εντοπίσει και θεοποιήσει τα σημαντικά σημεία του ανθρωπίνου σώματος που έχοντας σχέση με την γονιμότητα, την αναπαραγωγή και την διαιώνιση του είδους, κινητοποιούσαν ανάλογα αισθητήρια του εγκεφάλου προκαλώντας ανάλογα ερεθίσματα, τα οποία και δηλώνονται είτε μέσω της τέχνης (οι γνωστές μας αρχετυπικές γυναικείες μορφές με την μεγάλη κοιλιά τους, φαρδείς γοφούς κλπ.) είτε στην εν γένει καθημερινότητα.
Δηλαδή ο ανθρώπινος εγκέφαλος είτε ανδρικός, είτε γυναικείος, είναι προγραμματισμένος ώστε υποσυνείδητα να αναγνωρίζει και να διακρίνει ποιο αρσενικό ή θηλυκό αντίστοιχα, είναι κατάλληλο για γονιμοποίηση αφ’ ενός και αφ’ ετέρου να του δώσει τους καλύτερους απογόνους.
Αυτά με όλη την πρόοδο της επιστήμης περί ευγονικής, ήταν περισσότερο γνωστά στους αρχαίους μας προγόνους, τα λέει ο Πλάτων στην Πολιτεία, τα λένε και οι μύθοι και οι παραδόσεις περί συλλήψεως (Θεϊκής υποτίθεται) των μεγάλων ανδρών.
Λέμε λοιπόν ότι ενώ μέχρι πρόσφατα – όπως βλέπουμε στην τέχνη – υπήρξε μία λογική αξιολόγηση του γυναικείου σώματος με βάση τα ανωτέρω, σήμερα η μόδα είναι το αφύσικο, το σκελετωμένο, το ασθενικό. Εκτός από την νευρική ανορεξία, που δημιούργησε και δημιουργεί εκατοντάδες θύματα, τώρα έχουμε και μια καινούργια μόδα το «thigh gap», δηλαδή το κενό (να νάτο πάλι ανάμεσά στους μηρούς!).
Δεν υπάρχει περίπτωση να τολμήσει ένα μοντέλο να εμφανιστεί στην πασαρέλα ή οπουδήποτε αλλού χωρίς να διαθέτει αυτό το κενό! Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν άπειρα σχόλια, φωτογραφίες αλλά και οδηγίες για το πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό το κενό! Εκατοντάδες κορίτσια και γυναίκες λιμοκτονούν για να αποκτήσουν αυτό το κενό! Φταίνε μετά οι άντρες που μας θεωρούν κενές, όταν τόσο εύκολα πέφτουμε στις παγίδες κάποιων που, εάν δεν μισούν τις το γυναικείο σώμα, οπωσδήποτε το θεωρούν προσφορότατο μέσο εμπορευματοποίησης, ανάλωσης ή κατανάλωσης;
Για έναν υγιώς σκεπτόμενο ανδρικό εγκέφαλο αυτή η εικόνα του ανορεξικού ετοιμόρροπου γυναικείου σώματος είναι απωθητική και αξιολύπητη και σε καμμία περίπτωση ελκυστική το κακό είναι αυτό αυτά τα πρότυπα λαών χωρίς κουλτούρα και παραδόσεις μολύνουν και τους νέους χωρών με υγιείς παραδόσεις, όπως η δική μας. Αλλά όπως «θωρακίσαμε» την Οικονομία μας έτσι έχουμε θωρακίσει και την παιδεία μας! Επαφίεται στους γονείς και τους δασκάλους μόνους και αβοήθητους να σηκώσουν το βάρος της ενημέρωσης.
Τα κορίτσια και οι νέες γυναίκες πρέπει να καταλάβουν ότι αυτές πρώτες πρέπει να αποδεχθούν, να σεβαστούν και να αγαπήσουν το σώμα τους αυτό που είναι, έτσι όπως είναι και μετά να περιμένουν αυτά τα αισθήματα από τους άλλους. Πρέπει να καταλάβουν ότι είναι ματαιοπονία, σπατάλη άδικη χρόνου, ενέργειας και χρημάτων, να προσπαθούν να μοιάσουν και να μιμηθούν κάποια πρότυπα που λίγο αν τα εξετάσουμε θα αποκαλυφθούν εντελώς ψεύτικα και κατασκευασμένα, όπως ένα εμπορικό προϊόν που λανσάρεται στην αγορά με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης ώστε να αντικατασταθεί από κάποιο άλλο. Έχει αποδειχθεί από στατιστικές ότι οι άνδρες διαθέτουν περισσότερη αυτοπεποίθηση σχετικά με το σώμα τους απ’ ότι οι γυναίκες. Και σ’ αυτό δεν φταίει μόνο η γυναικεία ψυχολογία που η καταπίεση αιώνων της έχει υποβάλλει την ιδέα ότι μειονεκτεί έναντι των ανδρών, αλλά και όλη αυτή η βιομηχανία του θεάματος και της μόδας που στην ουσία έχει ρίξει όλο το βάρος στην εμφάνιση. Και στην αρχαιότητα υπήρξαν καλλιστεία, όπως ξέρουμε από τους μάθους αλλά είχαν σχέση και με την προσωπικότητα και το πνεύμα, ενώ τα σημερινά, ας μην τα σχολιάσουμε.
Στην αρχαία Ελληνική θρησκεία όπως ξέρουμε υπήρχε τεράστια γκάμα γυναικείων θεοτήτων ισάριθμων και ισάξιων με τις ανδρικές θεότητες. Κάθε μία αντιπροσωπεύει μία ιδιότητα, ενέργεια που το συμπλήρωνε μια ιδιότητα με αρσενική θεότητα.
Είναι πάμπολλα τα ζεύγη των θεοτήτων στο Ελληνικό Πάνθεον με πάντα ισότιμη την παρουσία του θηλυκού στοιχείου. Σε ποια άλλη θρησκεία το βρίσκουμε αυτό; Σε καμμία. Ακόμη και σήμερα. Η ίδια η Παναγία για να αγιοποιηθεί αι να πάρει τη θέση που κατέχει σήμερα, πέρασαν αιώνες. Οι αρχαίοι Έλληνες δεν ήταν φεμινιστές μια λέξη που δεν θάπρεπε να υπάρχει αφού δεν υπάρχει αντίστοιχη για τον άνδρα. Το φεμινισμός προέρχεται από το femme = γυναίκα. Στη γαλλική γλώσσα της κουλτούρας και του πολιτισμού το home σημαίνει άνδρας αλλά και άνθρωπος!
Για τους Γάλλους μόνο ο άνδρας ταυτίζεται με την έννοια άνθρωπος, οπότε μια γυναίκα πρέπει να αγωνιστεί για να αποδείξει ότι δεν είναι μόνο γυναίκα αλά και άνθρωπος! Ίσως αυτή ήταν η αιτία του φεμινιστικού κινήματος
Οι αρχαίοι μας πρόγονοι, όντας πολύ πιο μπροστά από εμάς σήμερα δεν είχαν τέτοια εξαμβλώματα, ούτε στη γλώσσα, ούτε στον πολιτισμό, ούτε στην θρησκεία τους. Τα γράμματα της λέξεως θήλυ μας οδηγούν στην ακριβή περιγραφή της προέλευσης, του ρόλου, των ιδιοτήτων αλλά και της φυσιολογίας του θήλεως. Γιατί πιστεύω ότι κανένα γράμμα σε αυτή τη λέξη όπως και σε όλες της ελληνικής γλώσσας δεν είναι τυχαίο. Θήτα λοιπόν όπως λέμε Θεότης, λάμδα όπως λέμε λείο, ύψιλον όπως λέμε υστέρα δηλαδή μήτρα και λόγω σχήματος του γράμματος (Υ,υ) .
Έχουμε λοιπόν το μόριον που λέγαμε στο «Περί μορίων» το οποίο υπάγεται στην κατηγορία του πεπερασμένου διότι είναι πάντα μετρήσιμο και την μήτρα που υπάγεται στην κατηγορία του απείρου γιατί δεν μπορεί να μετρηθεί ακριβώς, επειδή είναι άπειρη και αυτό δεν χρειάζεται να το εξηγήσουμε, γιατί όλοι ξέρουμε πως γεννήσαμε ή πως γεννηθήκαμε.

Βαρβάρα Τσιάλτα