Το fonipeiraioton.blogspot.gr μεταφέρθηκε στη νέα μας σελίδα www.fonipeiraioton.gr

Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη νέα διεύθυνση. Αν αυτό δε συμβεί πατήστε το σύνδεσμο
http://www.fonipeiraioton.gr

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ
WWW.FONIPEIRAIOTON.GR για άμεση ενημέρωση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

Να μην ξεπουληθεί το λιμάνι του Πειραιά

Ο Βουλευτής Παναγιώτης Μελάς παρευρέθη στην εκδήλωση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, στο ξενοδοχείο Hilton(22-12-13), αναφορικά με την πώληση του Λιμένος του Πειραιά και στην τοποθέτησή του μεταξύ άλλων τόνισε: Η Ελλάδα διέρχεται σήμερα μια πάρα πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο και η Κυβέρνηση μιλάει πολλές φορές για ανάπτυξη.

 Το έχω τονίσει και από το Βήμα της Βουλής. Μακάρι να επιτευχθεί η πολυπόθητη ανάπτυξη στη Χώρα μας, για το καλό του Ελληνικού Λαού, αλλά ανάπτυξη στην πράξη και όχι στα λόγια. Δυστυχώς όμως με την πολιτική των μνημονίων η Ελλάδα οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια, όχι στην ανάπτυξη αλλά σε πούλημα της Δημόσιας Περιουσίας ή κρατικών επιχειρήσεων, για να μην πω σε ξεπούλημα. Μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, πέραν των άλλων επιχειρήσεων και ακινήτων, πωλούνται και πολλά λιμάνια της Χώρας μας, μεταξύ αυτών και το λιμάνι του Πειραιά. Το λιμάνι του Πειραιά είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Χώρας μας και ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης. Είναι λιμάνι πολυσύνθετων δραστηριοτήτων, εξυπηρετεί τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κατά ποσοστό 90%, την κρουαζιέρα κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία και πολλά άλλα. Είναι το λιμάνι που προσφέρει όλες τις ζητούμενες Λιμενικές Υπηρεσίες και λειτουργεί υπό την διαχείριση του «ΟΛΠ». Είναι από τις λίγες επιχειρήσεις της Χώρας μας, που λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, εφαρμόζοντας όλους τους κοινωνικούς και εθνικούς κανόνες διαφάνειας. Το Λιμάνι του Πειραιά αποτελεί το Ναυτιλιακό Κέντρο της πρωτοπόρου παγκοσμίως Ελληνικής και Ελληνόκτητης Ναυτιλίας και στην πόλη του Πειραιά έχουν την έδρα τους 900 περίπου Ναυτιλιακές Εταιρείες. Το 60% των εισαγωγών και εξαγωγών της Χώρας μας, διακινούνται από το λιμάνι του Πειραιά. Είναι τελείως διαφορετικό να έχουν παραχωρηθεί δυο προβλήτες, όπως έχει γίνει μέχρι σήμερα, προβλήτες 2 και 3 στην COSCO, οι οποίες έχουν προσφέρει πράγματι κέρδη στη Χώρα μας, από το να παραχωρείται όλο το λιμάνι. Η οικονομική κρίση, που –δυστυχώς- ήρθε και ταλανίζει τη χώρα μας, έφερε πολλές φορές το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων, στο τραπέζι του διαλόγου με την Τρόϊκα και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. ‘Έτσι, με το Μνημόνιο 1, προτάθηκε από την Τρόϊκα να πωληθεί το 74,14 % των μετοχών του ΟΛΠ. Άλλο είναι να γίνουν κάποιες βελτιώσεις, κάποιες μεταρρυθμίσεις, για την καλύτερη απόδοση του λιμένος και άλλο, όπως είπα, να ξεπουλιέται. Στην επιλογή της πώλησης του συνόλου των μετοχών διαφωνώ απολύτως. Είναι αποδεκτό να πωληθεί ένα ποσοστό μετοχών 22-23% και το 51% να παραμείνει στο Δημόσιο, στην Ελλάδα και όχι να πουληθούν όλες οι μετοχές. Εάν πουληθούν όλες οι μετοχές, αν ιδιωτικοποιηθεί πλήρως το Λιμάνι, μπορεί να μας πει κάποιος, τι θα γίνει με τους εργαζόμενους του ΟΛΠ, αλλά και με την δραστηριότητα του Λιμενικού Σώματος εντός του Λιμένος του Πειραιά; Και ο κύριος Μελάς κατέληξε: Τονίζω ξεκάθαρα, ότι συμφωνώ να γίνουν κάποιες μεταρρυθμίσεις, κάποιες βελτιώσεις, ώστε, το λιμάνι του Πειραιά να έχει καλύτερη απόδοση για την οικονομία της Χώρας ,όχι όμως να πουληθεί σε ξένους «επενδυτές». Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και επιβάλλεται οπωσδήποτε να τη διατηρήσουμε, όπως, επιβάλλεται και το λιμάνι του Πειραιά να παραμείνει Ελληνικό.